تاریخ انتشار: سه شنبه 1400/12/24 - 20:38
کد خبر: 427306

در ویژه برنامه روز جوان مطرح شد؛

سجادی: امکان تعلیق کاروان‌های ورزشی برای امتناع از مسابقه با ورزشکاران اسرائیل/ یامین‌پور: تشکل‌های دانشجویی توانایی تحقق اهداف انقلاب را دارند

سجادی: امکان تعلیق کاروان‌های ورزشی برای امتناع از مسابقه با ورزشکاران اسرائیل/ یامین‌پور: تشکل‌های دانشجویی توانایی تحقق اهداف انقلاب را دارند

سجادی در رابطه با فضای حاکم بر ورزش جهانی عنوان کرد: فضای حاکم بر ورزش جهانی، برای فعالیت حرفه ای مناسب نیست و یک بسیج تمام عیار علیه ایران انجام شده است تا حدی که تهدیدات جدی بر علیه ایران مانند تعلیق کلی کاروان‌های ورزشی در صورت امتناع از مسابقه دادن با ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس اعلام شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بیستمین اردوی آموزشی تشکیلاتی جهاد اکبر در مشهد مقدس باحضور اعضای دفاتر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور با شعار "تحول دانشجو تحول جامعه، حکمرانی عالمانه و عادلانه" درحال برگزاری است.

درادامه اردوی جهاد اکبر ویژه برنامه ای به مناسبت روز جوان با حضور، سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، وحید یامین پور، معاون وزیر ورزش و جوانان و تعدادی از جوانان موفق کشور برگزار شد.

تعلیق کاروان‌های ورزشی در صورت امتناع از مسابقه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی

وزیر ورزش و جوانان سید حمید سجادی با حضور در اردوی جهاد اکبر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در رابطه با نقش جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: جوانان نقش بسیار ویژه‌ای در تحقق اهداف و بیانیه گام دوم اتقلاب اسلامی دارند.وی افزود: تشکل‌های دانشجویی نقش بسیار مهمی در شناسایی نیازهای اساسی جامعه و جوانان دارند.

سجادی در رابطه با فضای حاکم بر ورزش جهانی عنوان کرد: فضای حاکم بر ورزش جهانی، برای فعالیت حرفه ای مناسب نیست و یک بسیج تمام عیار علیه ایران انجام شده است تا حدی که تهدیدات جدی بر علیه ایران مانند تعلیق کلی کاروان‌های ورزشی در صورت امتناع از مسابقه دادن با ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس اعلام شده است.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: به عنوان کسی که اگر لایق نام معلم باشم، دوست دارم تا از آینده جوانان ما و آنچه که در رصد خانه وزارت به آن رسیدیم و همچنین موضوع حال جوانان و نگاه ما به آینده در بیانیه گام دوم انقلاب و نقش گروه های جهادی و سمن ها برای شما صحبت کنم.سجادی با اشاره به اینکه بعد از ۹ سال، شورای عالی جوانان به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد، تصریح کرد: به دلیل برگزاری این برنامه،رئیس جمهور دستور دادند تا در خصوص مسائل جوانان در جلسه فوق العاده شورای عالی انقلاب فرهنگی بحث شود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: یکسری اتفاقات در حال رقم خوردن است که جوان ایرانی به فکر مهاجرت بیافتد؛ البته که مهاجرت از صدر اسلام هم وجود داشته ولی چه اتفاقی افتاده که جوان ما ارزش‌های کشور دیگر را نسبت به ارزش‌های خود در اولویت بداند.

سجادی با اشاره به بحث رجحان ارزش در حیطه خودفرمانی گفت: برای ما فکر میکنند که رجحان ارزش جوان ما چگونه اتفاق می‌افتد که کشور و اعتماد شان را چگونه بگیریم، همچنین در تفکر این هستن که چگونه اعتماد آنها را از کشور و مسئولین بگیریم و هویت خودشان را فراموش کنند.

وی افزود: یکسری دیگر از اتفاقات هست که می‌خواهند توانمندی را از کشور ها با قوانین و ضوابطی که می‌گذارند، سلب کنند؛ اخیرا برخی کشورها در رشته‌های‌ورزشی  موضع گرفتن در مقابل ورزشکاران روسیه در حالیکه منشور المپیک می‌گوید ورزش عاری از سیاست است.

تشکل‌های دانشجویی توانایی تحقق اهداف انقلاب را دارند

وحید یامین پور معاون وزیر ورزش و جوانان در ویژه برنامه اردو جهاد اکبر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در رابطه با نقش مردم در تحولات تاریخی و اجتماعی گفت: در تاریخ همیشه مردم، به ویژه جوانان با اراده و انگیزه خودشان تحولات اجتماعی و تاریخی را رقم زده اند و دولت‌ها نقش زیادی در این تحولات نداشته اند.

معاون وزیر ورزش و جوانان، در خصوص تحقق آرمان‌های اسلامی گفت: ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ آغاز انقلاب اسلامی بود نه پیروزی آن. پیروزی انقلاب اسلامی زمانی است که اهداف آن محقق شود و این به اراده و انگیزه مردم به ویژه جوانان در این راستا باشد.

یامین پور، ضمن اشاره به نقش جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی گفت: نقش جوانان به ویژه دانشجویان در گام دوم بسیار کلیدی است. تشکل‌ها و انجمن‌های دانشجویی توانایی تحقق اهداف بسیار بزرگ انقلاب اسلامی را دارند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top